منظور از پیشنهاد و حل این مسئله ارائه فرمولی است که بتوان توسط آن بطور مستقیم شکل کابل پل های معلق را تحت بار مرده بر حسب تعداد آویزها و همچنین در تیر اصلی مقادیر لنگر خمشی و نیروی برشی را در نقاط اتصال مشخص نمود - برای حصول چنین روابطی از ریاضیات تفاوتهای محدود استفاده می شود . ابتدا تجزیه و تحلیل تیر اصلی مورد مطالعه قرار می گیرد و سپس با نتایجی که از این تجزیه و تحلیل گرفته میشود ، کابل اصلی پل مورد مطالعه قرار میگیرد .
پس از آن برای فهم بیشتر مسئله مثالهایی آورده می شود حل این مثالها به خوبی نقش چنین ریاضیاتی را در حل این نوع مسائل آشکار می گرداند .
پور, مهدی سعادت, & صابری, تقی. (1349). روش نوین برای مطالعه پلهای معلق تحت اثر بار مرده
(کاربرد تفاوتهای محدود برای مطالعه مجموعه های منظم ساختمانی). نشریه دانشکده فنی, 16(0), -.
MLA
مهدی سعادت پور; تقی صابری. "روش نوین برای مطالعه پلهای معلق تحت اثر بار مرده
(کاربرد تفاوتهای محدود برای مطالعه مجموعه های منظم ساختمانی)", نشریه دانشکده فنی, 16, 0, 1349, -.
HARVARD
پور, مهدی سعادت, صابری, تقی. (1349). 'روش نوین برای مطالعه پلهای معلق تحت اثر بار مرده
(کاربرد تفاوتهای محدود برای مطالعه مجموعه های منظم ساختمانی)', نشریه دانشکده فنی, 16(0), pp. -.
VANCOUVER
پور, مهدی سعادت, صابری, تقی. روش نوین برای مطالعه پلهای معلق تحت اثر بار مرده
(کاربرد تفاوتهای محدود برای مطالعه مجموعه های منظم ساختمانی). نشریه دانشکده فنی, 1349; 16(0): -.